Wycieczka w Góry Sowie

W dniach od 23 do 30 kwietnia 2016roku, grupa ponad 50 osób z MUTW wyruszyła na podbój Sudetów, ale było nam mało i zawędrowaliśmy do sąsiednich Czech 😉

Zakwaterowanie mieliśmy w hotelu Geovity w Jugowicach, warunki bardzo dobre a wyżerka rewelacja, dobrze, że byliśmy tak krótko, bo autokar by miał przeciążenie J

Następna niespodzianka to fantastyczny przewodnik, p. Bogdan Rosicki, pasjonuje się swoją pracą i wspaniale przekazywał nam wiadomości i ciekawostki poznawanych miejsc. To co widzieliśmy zobrazują zdjęcia ( w pigułce, bo napstrykałam około tysiąca J ). Widzieliśmy: okolice z zamkiem Grodno w Zagórzu Śląskim, wzruszające Sztolnie Walimskie (podziemne obiekty Riese z okresu II wojny światowej), weszliśmy na Wielką Sowę 1015m, w zimowej scenerii a w Jedlinie Zdrój zwiedziliśmy piękny pałac i zahaczyliśmy o browar Jedlinka, a w Świdnicy byliśmy w Kościele Pokoju i podziwialiśmy to piękne miasto z wieży Ratusza… Największe wrażenie pozostawił w naszej pamięci Zamek Książ z Palmiarnią i oczywiście Praga oraz Skalne Miasto.

Dzięki wielkie Ewie oraz Bożence, bo umilały nam czas za dnia i wieczorem, Wycieczkowicze bawili się świetnie (2x) przy pieśniach biesiadnych oraz hulankach przy akompaniamencie akordeonisty. Tak trzymać i do następnego razu!!!Zachwycona 🙂 Janina Topolska